A ROBOTOMMAL GOND VAN

RobzoneA ROBOTOMMAL GOND VAN  |  Vissza


A robot hibát jelez, mit tegyek?

Próbálja ki a hibakódot, amely a robot kijelzőjén látható, keresse meg a használati utasításban található hibák listáját, és folytassa a ajánlás szerint.

Ha a hibát nem sikerül kiküszöbölni, ajánljuk a robotot elküldeni szervizünkbe.

  • A robot garanciában van? Járjon el az utasítás szerint ITT.

  • A robot már nincs garanciában? Járjon el az utasítás szerint ITT.

  • Az online űrlapot a javítás intézéséhez megtalálja ITT.

Úgy tűnik, hogy jelentősen csökkent a takarítási idő. Hol lehet a gond?

Az akkumulátor kapacitását néhány tényező befolyásolja: a használat gyakorisága, a padlóburkolat típusa, amelyet takarít, vagy a robot használatának módja.

Ha az akkumulátor kapacitása hat hónapos használat után kezd csökkenni, akkor feltételezhető, hogy ez a újratölthető akkumulátorok normális jelensége, amelyet telefonból, tabletől, vagy laptopból ismer. Kapacitás-garancia az akkumulátorra a törvényben megszabott 6 hónap.

Az akkumulátor kapacitását befolyásolja az a helyzet is, amikor a robotporszívó hosszabb ideig feltöltetlen marad. Ha a robotot a bázison kívül hagyjuk, mindig fel legyen töltve és kikapcsolva.

Új akkumlulátort utólagosan vásárolhat a tartozékok oldalon ITT.. A cserével mindenki megbirkózik az otthoni körülmények között is.

A porszívónak gondot okoz a szőnyeg takarítása, mi okozhatja ezt?

A gondmentes mozgáshoz a padlón a robotporszívónak akadálymentes, szilárd talajra van szüksége. Ezért a puha szőnyegek igényesebb terepet képeznek, és a robot nem tudja ezt a terepet leküzdeni.

Milyen szőnyeg lehet egy robot számára csapda?

  • Fekete, vagy nagy mintás szőnyeg

  • Hosszú szálú szőnyeg

  • Sűrű, hosszú szálú szőnyeg

  • Magas szőnyeg, amelyre a porszívó nehezen jut fel.