Garancia utáni szerviz


 

Már több mint két éve van meg a Robzone robotporszívója és meghibásodást mutat vagy szervizt igényel?

Technikusaink készen állnak arra, hogy gyorsan segítsenek és garancia utáni szervizt nyújtsanak Önnek, hogy a segítő robot ne hiányozzon sokáig az ön otthonából.

1. Lépés

Töltse ki online űrlapunkat , amely az áru a szervizbe való befogadására illetve átvételére szolgál.
A kitöltése után nyomja meg az ŰRLAP ELKÜLDÉSE gombot és ezzel online elküldi egyenesen a szerviz osztályunkra. Ezután a legjobb megoldásként az űrlapot nyomtassa ki, írja alá és tegye hozzá az áruhoz.
A kitöltött űrlap másolatát, beleértve az Ön panasza számát, elküldjük az e-mail címére. Kérjük, a szervizzel történő esetleges kommunikációhoz használja a panasz-számot.

2. Lépés

Tisztítsa meg a porszívót, öntse ki a gyűjtőkosarat, kapcsolja ki a főkapcsolót a robot oldalán és gondosan csomagolja be,hogy a szállítás folyamán ne sérüljön meg.

3. Lépés

Használja ki az egyszerű kézbesítést az INGYENES szállítással. Elegendő az árut feladni a Csomagküldő.hu küldőhelyek egyikén.

A reklamációs űrlap kitöltése és ennek online elküldése után postafordultával küldjük email-ben a szállítási címkét. Ezt kérjük elhelyezni az Ön csomagjára, majd a legközelebbi csomagküldő fiókba eljuttatni. A szállítási címke nélkül a csomagot nem lehet feladni. Figyelmeztetjük, hogy a kézbesítés 10 napig is tarthat.

Szállítmány állapotát nyomon követheti a nyomkövető szám alapján, amely a szállítási címkén van feltüntetve.

Miután a robot megérkezett a szervizközpontba, kollégáink email értesítést küldenek Önnek az átvételéről. A belépési teszt után Ön e-mailben javaslatot kap a javítási megoldásra és a javítás árát online jóváhagyás céljából. Ezt követően maximálisan igyekszünk, hogy az Ön teljesen működőképes robotporszívója a leghamarabb az otthonában legyen.