REKLAMÁCIÓ

RobzoneREKLAMÁCIÓ  |  Vissza


Hogyan járjak el reklamáció esetén?

Ha az Ön porszívója szokatlanul kezdett viselkedni, vagy hibásodást jelez, valószínűen technikusaink ellenőrzését fogja igényelni.

  • Töltse ki az online űrlapot.

  • E -mailben megkapja a Szállítási címkét az ingyenes szállításra.

  • Alaposan csomagolja be a porszívót, vagy a tartozékot kemény borítóba. Ne felejtse kikapcsolni a porszívó oldalán található főkapcsolót.

  • Jelölje meg a küldeményt a szállítási címkével és vigye el a legközelebbi Csomagküldő fiókba.

  • A fiókban kérje a küldemény átadásáról szóló igazolást.

A részletes útmutatás a továbblépésről megtalálható ITT.

A reklamációhoz az online űrlap megtalálható ITT.

A reklamációs online űrlap a garanciális javítás érvényesítéséhez.

Mielőtt a robotot a szervízbe küldi, kérjük előtte mindig töltse ki az online űrlapunkat. Jelentősen felgyorsítja az egész reklamáció intézésének folyamatát.
Reklamációs űrlap ITT.

Milyen állapotban van a benyújtott panaszom?

Az aktuális állapotról folyamatosan tájékoztatjuk e-mailben.

A közelebbi tájékoztatást szívesen nyujtunk a +36-1-933-3777 számon munkanapokon 9.00 - 17.00.

Megérkezett a küldemény a szerviz központkba?

Mihelyt az Ön küldeményét átvesszük, e-mailben küldünk igazolást. Küldeményének útját követheti a www.Csomagkuldo.hu oldalain az útvonal száma szerint, amely a szállítási címkén van feltüntetve.

A Csomagküldő társaság szervizébe a szállítás eltarthat 10 napig. Köszönjük türelmét.

Szükségem van a szállítási adatok megváltoztatására.

Kérem, az igénylést a változtatásra küldje el a panasz@robzone.hu címre és várja meg az igazolást.
A GDPR előírások betartására a levelezés céljából , kérem használja a megrendelésben megadott e-mail címet.

Az igényléséhez kérjük, ne felejtse feltűntetni:

  • A reklamáció számát

  • Az igényelt változtatást

Nem érkezett meg az e-mailbe a szállítási címke a Csomagküldő számára.

Az ingyenes szállítás címke a szervizbe történő szállításhoz az ügyfélnek e-mailben van elküldve azonnal az űrlap kitöltése után. Az üzenet a címkére megtalálható az alkalmazás állapotának nyomon követésében is, amelyet elküldtünk az Ön e-mailjébe.

  • Ellenőrizze a levélszemét mappa tartalmát az Ön e-mail fiókjában. Valószínű, hogy ott megtalálja az e-mailt a címkével.

  • Írjon az info@robzone.hu címre, vagy hívja a +36-1-933-3777 számot, a címkét ismét elküldjük..

A panasz benyújtásával kapcsolatos teljes információ itt található.

A panasz benyújtásával kapcsolatos teljes információ ITT található.