GARANCIA UTÁNI SZERVIZ

RobzoneGARANCIA UTÁNI SZERVIZ  |  Vissza


Hogyan járunk el a garancia idő utáni javítás igénylése esetében?

Ha az Ön robotja rendellenesen kezdett viselkedni, vagy hibát jelez, valószinüleg technikusunk ellenőrzését fogja igényelni. A robot szervizbe küldéséhez kérem, járjanak el az utasítás szerint ITT.

  • Töltse ki az online űrlapot

  • E-mailben megkapja a Szállítási címkét az ingyenes szállításra

  • Alaposan csomagolja be a robotporszívót, vagy annak tartozékát egy szilárd csomagma. A robotot ne felejtse el kikapcsolni az oldalán.

  • A küldemény jelölje meg a szállítási címkékkel és vigye el a legközelebbi Csomagküldő fiókba.

  • A fiókban kérje a küldemény átadásáról szóló igazolást.

Online űrlap a garancia utáni javításhoz

Mielőtt a robotot a szervízbe küldi, kérjük előtte mindig töltse ki az online űrlapunkat. Jelentősen felgyorsítja az egész reklamáció intézésének folyamatát..
A reklamációhoz az online űrlap megtalálható ITT.

Milyen állapotban van a javítás?

Az Ön javításának aktuális állapotát megtalálja e-mailben, ahová azokat rendszeresen küldjük. Kérem, várja meg e-mailünket.

Hogy juttatom el az árut a szervizbe?

Ingyenes szállítást biztosítjuk a szervizbe együttműködve a Csomagkuldo szállító céggel. Az online űrlap kitöltése után a küldemény szállításához e-mailben szállító címkét küldünk.

  • Gondosan csomagolja be a robotporszívót, vagy a tartozékot egy szilárd csomagba. Ne felejtse el kikapcsolni a robotot az oldalán található főkapcsolóval.

  • A küldeményt jelölje meg a szállítási címkével és vigye el a legközelebbi Csomagküldő fiókba.

  • A fiókban kérje a küldemény átadásáról szóló igazolást.

Ne feledje, az áruval mindig legyen kitöltött online űrlap, hogy az árut át tudjuk venni. A kinyomtatott űrlapot tegye a küldeményhez, vagy legalább mellékelje az Ön igénylésének számát (az űrlap kitöltésekor kapta) a gyorsabb intézkedés végett.

Online űrlap.

Szeretném megváltoztatni a visszaszállítási címet a javítás elvégzése után.

Az igénylést a változtatásra kérem, küldje el a panasz@robzone.hu címre és várja meg az igazolász.

Az igényléséhez kérjük, ne felejtse feltűntetni:

  • A javítási számot

  • Az igényelt változtatást

Vásárolhatok pótalkatrészeket?

A robotporszívó pótalkatrészei és alkatrészei, mint a motor, a kerekek, a kijelző stb., külön nem eladók. Általában szakszerű szerelést és komplex diagnosztizálást igényelnek, ezért szükségszerű a robotot a szervizbe küldeni, ahol a javítás szakszerűen lesz elvégezve.

Az általános kiegészítők megvásárolhatóak ITT.

Ha nem talált választ kérdésére, írjon az info@robzone.hu.címre.